Sammanfattning: Chicago PD (Säsong 6)
Publicerat den

 
Så nu är jag äntligen klar med 6:e säsongen av Chicago PD och måste erkänna att denna säsongen kändes riktigt bra. Och jag vill varna er som planerar att se denna serien i framtiden. Läs inte vidare om ni inte sett hela serien. Jag kan absolut tipsa om denna serien. Den har allt, drama, kärlek, poliser, action och massa grymma scener Jesse Lee Soffer. Jag gillar han i serien, men har har börjat gilla skådisen som spelar Adam Ruzak. 
 
I säsong 6 får vi följa poliserna och deras liv och hur de går vidare när Al Olinsky dör och detta gör Hank riktigt förbannad och han vill hämnas på mördaren. Vilket han gör + att Antonio har massa problem och bråkar en del med sina kollegor. Men i denna säsongen blir även Adam tillsammans med Hayley och jag gillade de tillsammans faktiskt. Lite synd att de gjorde slut i slutet. Jag hoppas jag får se Adam och Kim bli tillsammans en dag. Kim hade 2 pojkvänner i säsong 6 men det gick inte så bra med de killarna. En lämnade henne och en blev dödad. Men om man ska sammanfatta hela säsongen så tyckte jag denna var sjukt bra. Jag kände inte igen Antonio Dawson i denna säsongen, har var helt off + att man såg att han hade ett missbruk. Men ska ni se denna säsongen så får ni göra det. 
 
Jag tror Antonio kommer sluta i serie efter sista avsnittet. Men jag tycker verkligen om denna säsongen. Men jag hoppas vi får se mer av Kim och Adam i nästa säsong. Lite synd att det är 3 st så har slutat, men jag tycker att Chicago PD var bättre när Sophia var med. Nästa serie jag ska se är Chicago Med säsong 4. 
 
Vilka serier följer ni just nu?






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?