Sammanfattning: Chicago Med (Säsong 3)
Publicerat den

 
Nu är jag äntligen klar med säsong 3 av Chicago Med. Och skit så bra denna säsongen var och i säsongen blev Will & Natalie äntligen tillsammans. Fan vad man har väntat på att de ska vara tillsammans. Jag väntade på att de skulle hända + att April och Ethan är också tillsammans. Men under säsongen så har de sina problem och bråkar som de alltid brukar göra. Manning och Halstead kämpar med att hjälpa en gravid kvinna som saknar förtroende för sjukvården i ett fall och skit det var sjukt jobbigt avsnitt. 
 
Jag tyckte denna säsongen var bäst, man får se vad som händer. Men säsongen börjar så som förra säsongen slutade, nämligen att Dr Charles blev skjuten. De försöker reda hans liv och han klarar sig. Men när han som skjöt honom skulle intervjuas så blir det problem. Men jag tycker att det är så bra att Will är tillsammans med Natalie. Och att April blir ihop med Ethan. Jag stör mig så mycket på Dr Reese, hon är så jobbig och är glad att hon valde att sluta. Alla scener med Will och Natalie är så söta men de har ju lite problem i säsongen men vi får se om de blir förlovade. Men vi får se vad som händer i säsong 4 och hoppas de blir förlovade. Men har ni inte sett några avsnitt så gör det gärna, för serien är sjukt bra. Men nu ska jag börja på säsong 4. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?