Sammanfattning: Chicago Med (Säsong 1)
Publicerat den

 
Då var jag klar med första säsongen av Chicago Med. Denna säsongen var sjukt bra! I Chicago Med får vi följa Natalie, Will, Ethan, April, Maggie och Conner. Vi får följa Natalie Mannig som är gravid och har precis förlorat sin man. Hon jobbar som en läkare och är hög-gravid. Man får även följa Will Halstead, bror till Jay Halsted som är med i Chicago PD. Chicago Med fokuserar på akutavdelningen vid Gaffney Chicago Medical Center och på dess läkare och sjuksköterskor som de arbetar för att rädda patienternas liv. Om ni inte vet vem Dick Wolf är så har han gjort serien Law & Order: Speciel Victims Unit, Chicago Fire & Chicago PD.
 
I första säsongen så får man följa Will och Natalie. Natalie är gravid och har precis förlorat sin man och är gravid i 8:e månaden. Sedan får man följa Will Halstead, bror till Jay Halstead. Men vi följa ett par doktorer och sjuksköterskor och deras dagliga liv på sjukhuset. Älskar denna säsongen, man får se sjuka fall vilket jag gillar. Sedan måste jag säga att jag älskar Will och Natalie och deras vänskap. Hoppas de blir ett par, för de passar så fint ihop. I första säsongen får man se massa hemska scener av olika människor som dör och vissa överlever såklart men det är en person jag stör mig på i serien och det är nämligen Dr Sarah Reese, skit så jobbig hon är. Men jaja, nu ska jag fortsätta med att skriva om säsong 2. Har ni inte börjat titta på denna serie, gör det gärna för de första 2 säsongerna finns på Viaplay. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?