“No one can make you feel inferior without your consent.”
Publicerat den

 
Hejsan mina fina läsare! Hoppas ni alla mår bra, det gör jag. Jag vill börja med att be om ursäkt för min dåliga uppdatering denna veckan. Jag vet att jag har varit osocial dessa dagarna. Jag har haft sjukt ont i dessa dagarna. Men tänkte berätta om min fredag, lördag & söndag. 
 
Fredag: I fredags så vaknade jag hos min syster och gick ut med hunden i ca 30 min. Jag skulle sedan till jobbet och hade en del att göra på jobbet. Jag jobbade mellan 11-20.30 och hade fullt upp hela dagen. Men sedan fick jag även min mens under kvällen och skit så ont jag hade i magen och spenderade resten av kvällen i min systers soffa och bara försökte vila. Var tvungen att att 2 värk-tabletter och det gjorde så ont i magen. Men sedan lekte jag lite med hunden och somnade runt midnatt och sov helt okej den natten. 
 
Lördag: Igår så vaknade jag kl 9 hos min syster och skit så trött jag var och hade så ont i min mage, min mensvärk gjorde så jävla ont. Jag skulle sedan till jobbet och jag började kl 12 och var tvungen att ta 2 värk-tabletter och mådde lite bättre + att jag hade fullt upp hela dagen på jobbet vilket gjorde det jobbigt för min mage. Men sedan när jag kom hem så träffade jag min mormor. Hon bor i Bosnien och är här på besök nu och det var trevligt att se henne. Men sedan skulle jag titta på Champions League Finalen och det var en sjukt bra final. Men sedan så skulle jag sova, jag var så trött igår. 
 
Söndag: Idag så vaknade jag kl 8 och startade dagen med att duscha och det var så skönt och sedan så la jag mig i sängen lite till vilket var skönt eftersom jag är så trött. Men sedan skulle jag till jobbet och jag jobbade mellan 12-20 och hade inte så mycket att göra på jobbet. Men en sal som hände på jobbet var att jag fick sjukt mycket smink av min chef, vilket jag blev super glad av. Men när jag kom hem så spelade jag lite Sekiro och skit vad dåligt det går för mig. Men sedan satte jag igång Chicago Med. Jag är ett stort fan av Chicago PD och börjar gilla Chicago Med. Jag är snart klar med säsong 1. Men nu ska jag tvätta av sminket och sedan ska jag sova. Vi hörs mer imorgon. Puss! ♥️






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?