”Love means never having to say you're sorry.”
Publicerat den

(null)
 
Hej på er mina fina läsare, jag vet att det har varit dött här på bloggen. Vill be om ursäkt för det, men ska jag vara helt ärlig så har jag inte varit motiverad av att blogga något alls. Min tid under senaste veckan har bestått av jobb och spela sekiro. Men jag tänkte berätta om min måndag, tisdag, onsdag, torsdag, fredag och lördag. Ska försöka blogga mer under kommande vecka! 
 
Måndag: I måndags jobbade jag, brukar annars vara ledig men eftersom min kollega är på semester så måste jag jobba mer. Men jag jobbade mellan 11.30-20.30 och hade hela tiden något att göra på jobbet, vilket var skönt. Det värsta jag vet är när men inte har något att göra på jobbet. Tiden går så jävla sagta då. Men när jag kom hem så spelade jag Sekiro och vann äntligen bossen som jag hållit på med i flera dagar, så nice!! Men sedan spelade jag mer och vann en mini-boss. Men efter det så skulle jag sova. Somnade efter midnatt i måndags. 
 
Tisdag: I tisdags så vaknade jag 1.5 timme innan jag skulle till jobbet och passade på att titta igonom lite Chicago Med. Älskar verkligen de serien, tycker den är så bra. Sedan jobbade jag mellan 11.30-17.30 och resten av kvällen skulle jag umgås med min systers-hund. Sedan när jag kom spelade jag sekiro och fortsatte spela vidare. Jag somnade sent på kvällen då. 
 
Onsdag: I onsdags så jobbade jag mellan 11.30-20.30 och hade hela tiden något att göra på jobbet. Vilket gör att tiden går fortare, under den dagen mådde jag lite sådär. Sedan när jag kom hem så satte jag igång ett par avsnitt av Chicago Med. Ville inte spela den kvällen, behövde vila lite från Sekiro. Spelat väldigt mycket under senaste tiden. 
 
Torsdag: I torsdags så jobbade jag från 11.30-20.30 och hade sjukt mycket att göra på jobbet. Det känns som vi får fler och fler kunder för varje dag. Vilket är super-skönt och då går dagarna snabbare. Men sedan när jag skulle hem så köpte jag med mig en kaffe och spelade en del Sekiro när jag kom hem. Fan vad jag älskar de spelet, så sjukt nice och man blir helt beroende av spelet. Men sedan skulle jag sova eftersom jag skulle försöka få mer sömn. 
 
Fredag: I fredags så jobbade jag mellan 11.30-20.30. Jag hade sjukt mycket på jobbet och hade fullt upp hela dagen. Det känns verkligen i hela kroppen att jag har jobbat så mycket. Sedan när jag kom hem så umgicks jag lite med min familj. Men sedan så fortsatte jag spela Sekiro. 

Lördag: Igår så jobbade jag hela dagen och skit vad trött jag var. Jag jobbade mellan 12-20.30 och hade en del att göra på jobbet, eftersom min kollega är på semester så måste jag jobba mer. Jag hade något hela tiden att göra, men när jag skulle hem så köpte jag med mig lite mat, var så hungrig. Men sedan så spelade jag Sekiro, fan vad nice att det börjar bli bättre nu, men igår somnade jag efter midnatt. 

Söndag: Idag vaknade jag kl 9.30 och startade min dag med att göra mig en stor kopp kaffe. Jag skulle sedan till jobbet, jag började kl 12 idag och hade något att göra hela tiden. Men jag kom precis hem och just nu äter jag kvälls-middag och tänkte spela lite Sekiro innan jag ska fixa min kvällsrutin. Men vi hörs mer imorgon. Puss! ♥️









NAMN
 

MAIL


URL





Spara?