“Knowing yourself is the beginning of all wisdom.”
Publicerat den

 
 
Godkväll på er mina fina läsare, hoppas ni alla mår bra och har haft en fin start på veckan. Jag var ledig i måndags och gjorde inte så mycket än att jag vilade hela dagen. Jag spelade en del spel och sedan tittade jag klart på säsong 1 & 2 av Chicago Med. Börjar verkligen gilla den serien mest av alla Chicago serier. Chicago Med & Chicago PD är de bästa, men tycker att Chicago PD har blivit lite tråkigt sedan Sophia Bush slutade. Men tänkte berätta mer om min måndag, tisdag & onsdag: 👇🏼
 
Måndag: I måndags var jag ledig vilket var super skönt, jag behövde de verkligen. Efter min intensiva helg, jag har bara mer och mer att göra på jobbet. Vilket är skönt men även lite jobbigt också. Men under dagen solade jag God of War och skit var roligt det spelet är. Sedan tittade jag klart på säsong 1 & 2 av Chicago Med. En recension om första säsongen kommer redan upp ikväll! Men sedan gjorde jag inte så mycket mer i måndags. Bara chillade resten av kvällen! Somnade runt 23. 
 
Tisdag: Igår vaknade jag kl 8 och körde på lite sovmorgon eftersom jag började först kl 16. Men innan jag skulle till jobbet så spelade jag lite och gjorde mig en sjukt god smoothie till frukost med en avokado macka, super gott! Men sedan så drack jag även kaffe, vilket jag alltid brukar göra. Men sedan så jobbade jag och hade en del att göra på jobbet. När jag kom hem så satte jag igång säsong 3 av Chicago Med. Jag hann även lägga på en sheetmask och det var så skönt. Min hud har blivit så mycket bättre nu, vilket jag är super glad över. Men jag somnade lite efter midnatt igår. 
 
Onsdag: Idag vakande jag kl 9 och hann bara duscha, och fixa mig innan jag skulle till jobbet. Jah började kl 11 idag och hade alltid något att göra på jobbet. Jag kom precis hem och ska nu ta en lång dusch och sedan fortsätta titta på Chicago Med. Men ska först skriva ett inlägg om första säsongen. Så hörs vi mer senare. Puss! ♥️






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?