“It is better to fail in originality than to succeed in imitation.”
Publicerat den

 
Hej på er mina finisar, hoppas ni alla har haft en fin midsommar. Jag var ledig igår och är även ledig idag, vilket ät super skönt och jag har jobbat i två veckor utan att vara ledig. Så jag behövde dessa lediga dagar för att vila ut. Men tänkte berätta om min fredag och lördag. 
 
Fredag: Jag var ledig igår och skit vad skönt det var. Jag vaknade igår kl 8.30 och startade min dag med att göra en stor kopp kaffe, vilket jag behövde. Jag satte sedan igång ett par avsnitt av Chicago Med. Jag spelade även en del Sekiro igår och det gick helt ok, vann ännu en mini-boss. Bästa känslan när man vinner en mini-boss i Sekiro. Det spelet är så svårt, men att vinna några bossar hjälper en del. Men sedan under resten av kvällen så tittade jag på ett par avsnitt av Chicago Med. Jag kommer lägga upp ett inlägg om säsong 3 av Chicago Med under kvällen. Och jag hann även se klart säsong 2 av serien Alex. Sjukt bra serie, som ni kan se på viaplay. Men somnade ganska sent igår, det var efter midnatt. 
 
Lördag: Idag tog jag sovmorgon och vaknade kl 9 och startade dagen med att fixa lite kaffe för att vakna upp och fixade lite i mitt rum. Jag började även lyssna på ett podd-avsnitt av Anna & Kristians podd. Tycker så synd om Anna, hon har haft det sjukt jobbigt under hela sina barndom. Men sedan så åkte jag till affären för att köpa lite gott till dagen, jag köpte lite chips och öl för att klara av dagen och eftersom jag är ledig idag så ska det bli mysigt. Just nu sitter jag i min soffa med min nya mysiga filt som jag fick av min chef och tittar på Chicago Med. Men vi hörs mer senare. Puss! ♥️






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?