“It does not do to dwell on dreams and forget to live.”
Publicerat den

 
Hej på er mina finisar, då var det dags att vara ledig igen. Äntlgen är jag ledig, vilket är så skönt. Detta blir min första lediga dag på mer än 2 veckor. Jag vet att jag inte har bloggat mycket de senaste veckorna men eftersom jag är ledig imorgon och på lördag så kommer det en massa inlägg. Men känner att jag börjar få tillbaka min motivation till börja blogga igen. Men tänkte berätta om min måndag, tisdag, onsdag och torsdag. 
 
Måndag: I måndags jobbade jag hela dagen, hade sjukt mycket att göra på jobbet och var sjukt trött när jag kom hem. Jag jobbade mellan 11.30-20.30, det blev en sjukt lång dag på jobbet. Jag tog en öl när jag kom hem, vilket jag behövde för att slappna av och bara njuta av kvällen. Jag tittade klart på säsong 3 av Chicago Med. En recension om säsong 2 kommer imorgon. Jag somnade riktigt sent i måndags. 
 
Tisdag: I tisdags så startade jag min morgon med att göra kaffe och spela lite Sekiro. Jag vann 2 mini bossar och det gjorde hela min dag. Men sedan så jobbade jag hela dagen, var på jobbet mellan 11.30-20.30 och skit vad trött jag var när jag kom hem. Men sedan spelade jag lite Sekiro resten av kvällen. Jag mötte andra bossen och skit vad svår hon är, kommer spela en del Sekiro dessa dagarna jag är ledig. Jag somnade ganska sent på natten i tisdags. 
 
Onsdag: Igår så jobbade jag mellan 11-20 och hade sjukt mycket att göra då. Jag börjar först nu inse att jag har jobbat för mycket, jobbat i 2 veckor på raken och jag är så sjukt trött. Men när jag kom hem så satte jag igång en film och bara njöt av kvällen. Tog en öl också vilket jag behövde. Sedan somnade jag, jag var super trött. 
 
Torsdag: Idag tog jag en lång sovmorgon, vilket jag behövde. Sedan bäddade jag min säng och tog en lång dusch vilket jag behövde. Idag började jag kl 16 och det var så skönt att börja senare, jag behövde det verkligen. Jag hade lite mindre att göra på jobbet eftersom de flesta skulle väl förbereda för midsommar. Men sedan när jag kom hem så spelade jag Sekiro och jag vann en mini boss vilket var super nice. Men nu ska jag sätta igång ett avnitt av Chicago Med, sedan ska jag försöka sova. Men vi hörs mer imorgon. Puss! ♥️






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?