“For there to be betrayal, there would have to have been trust first.”
Publicerat den

 
Hej på er mina finisar, hoppas ni alla mår bra och har haft en fin helg. Min helg har varit super bra. Jag var ledig i fredags och lördags och skit så skönt det var. Men tänkte berätta om min söndag, måndag, tisdag och onsdag. 
 
Söndag: I söndags så vaknade jag kl 9 och skulle till jobbet kl 11. Men innan jag skulle till jobbet så duschade jag och spelade lite Sekiro. Jag har blivit helt fast i spelet, så skönt att det äntligen går bra igen. Men jag skulle sedan till jobbet, jag jobbade från 12-20 och hade något hels tiden att göra på jobbet. Men när jag kom hem så tog jag en lång dusch och spelade lite sekiro resten av kvällen. Och det gick bra. Jag somnade strax efter midnatt. Och sov väldigt bra den natten. 
 
Måndag: I måndags vaknade jag kl 8.30 och startade dagen med att göra en kopp stor kaffe. Jag gjorde sedan en god frukost, det blev äggmackor. Men jag skulle egentligen varit ledig igår men det blev inte så, jag fick komma in och jobba ett par timmar. Men under gårdagen spelade jag en del Sekiro och vann 2 mini-bossar. Den bästa känslan är när man vinner. Sedan så tittade jag på ett par avsnitt av Chicago Med. Jag somnade efter midnatt igår. Och sov helt ok igår. 
 
Tisdag: Igår vaknade jag kl 7.30 och startade dagen med att fixa lite i mitt rum och sedan gjorde jag kaffe och åt frukost. Och sedan spelade jag även Sekiro och vann ännu en mini-boss och så skönt det var. Sedan skulle jag till jobbet, igår jobbade jag mellan 16-20. Och hade lite sådär att göra på jobbet och sedan när jag kom hem så spelade jag lite mer Sekiro och gick sådär men tröttnade lite så jag duschade och fixa mig till sängen. Jag somnade lite efter midnatt och sov helt okej inatt. 
 
Onsdag: Idag vaknade jag strax efter kl 8.45 och startade dagen med att fixa mig inför jobbet. Jag körde min vanliga hudvårdsrutin och sedan gjorde jag mig en kopp kaffe och sedan skulle jag till jobbet. Jag hade en del att göra på jobbet idag, hade fullt upp hela dagen och kom hem för ca 1 timme sedan. Och har hittills bara spelat lite Sekiro och nu tittar jag på Chicago Med. Jag är snart klar med säsong 4, har bara ett avsnitt kvar och det kommer en recension under morgon-dagen. Men ska snart duscha så hörs vi mer senare. Puss! ♥️






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?