”Find light in the beautiful sea, I choose to be happy.”
Publicerat den

(null)
 
Hej på er mins fina läsare! Hoppas ni alla har haft en bra vecka och en bra start på helgen. Min vecka har varit bra + att jag bara ska jobba i 2 dagar till sedan är jag ledig. Och på måndag ska jag och min syster åka till Köpenhamn och ska se till att njuta av min lediga dag. Jag tänkte berätta om min torsdag och fredag för er. 
 
Torsdag: Jag startade min lediga förmiddag med att tvätta, vilket inte var så roligt men var tvingen att göra det. Jag skulle sedan duscha innan jag skulle åka till väla och träffa min syster och luncha. Vi hade det trevligt och sedan så shoppade jag även lite, blev lite produkter på kicks (ett par smink-borstar) och även på Rituals. Sedan skulle jag till jobbet. Igår jobbade jag från 16-21 och hade en del att göra på jobbet. Men när jag kom hem så tittade jag på fotbollen och drack en öl och sedan så somnade jag, var sjukt trött. 
 
Fredag: Idag vaknade jag kl 6.30 och startade dagen men att försöka vinna 2:a bossen i Sekiro och jag klarade det, blev riktigt lycklig. Det gjorde hela min fredag. Ni kanske inte förstår den känslan men när man vinner en boss som man har hållit på med i flera dagar så känner man sig så jävla bra! Men sedan duschade jag och gjorde mig redo för jobbet och jobbade idag från 11-20.30 och idag hade jag sjukt mycket att göra på jobbet och kom precis hem och skit så trött jag är och just nu tittar jag på dam-fotbollen mellan Frankrike vs Amerika och håller på Frankrike. Jag dricker även en öl och äter chips, ska se till att njuta av min fredags-kväll. Men nu ska jag fixa inlägget om Chicago Med säsong 4 så hörs vi mer senare. Puss! ♥️






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?