EN SOMMARLISTA
Publicerat den

 
3 saker jag vill göra i sommar?
- Frossa i jordgubbar och vaniljglass! 
- Dricka en massa goda drinkar. 
- Sola & bada en massa. 
 
3 saker du inte vill göra i sommar?
- Bränna mig när jag solar.
- Sitta hemma för länge. 
- Försova mig, vilket jag har gjort en del senaste veckorna. 
 
Stranden eller poolen? 
- Jag föredrar att bada i havet eftersom jag älskar att dra till stranden och vara där i timmar. 
 
Vad ska du läsa i sommar? 
- Böcker. Jag ska åka till min pappa i sommar och då ska jag ladda ner ett par ljudböcker. 
 
Vad grillar du helst? 
- Kyckling, hamburgare och halloumi. Jag älskar även kycklingspett med lök och paprika. 
 
Sommarregn, ja eller nej? 
- Absolut, ja. Just de senaste veckorna har det varit så, vilket jag älskar. 
 
 
Sommarjobb - ångest eller glädje?
- Glädje, jag har inte sommarjobb. Jag har mitt fasta jobb som jag trivs med jätte bra. 
 
Favoritdoft på sommaren? 
Doften av sommarregn, färska jordgubbar, grillning, nyklippt gräs och rosor. 
 
Vad kommer du lägga mest pengar på?
100% ärligt: Mat, Alkohol och kläder. När jag åker till pappa till Mostar och Kroatien så kommer jag vilja besöka fler restaurnager. Jag älskar alla deras uteserveringar i Mostar. 
 
Bästa sommarplagget?
- Ett par shorts och en fin t-shirt med ett tryck på. Eller en sommar-klänning. 
 
Vad vill du säga till ditt sommar-jag?
- Släpp allt! Lev i nuet! Samla på alla minnen du kan! Och va inte så jäkla snål, utan gör just det, lev livet - you deserve it!
 
Vad oroar du dig för?
- Nej, faktiskt inte. Jag tar sommaren som den kommer. Men jag ska se till att ha den bästa sommaren. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?