“Without music, life would be a mistake.”
Publicerat den

 
Hej på er mina finisar, hoppas ni alla har haft en bra helg och en bra start på veckan. Jag jobbade hela helgen. Idag har jag haft en väldigt upptagen dag men tänkte berätta om min lördag, söndag & måndag för er. 
 
Lördag: I lördags vaknade jag kl 9.30 och startade dagen med att ta en lång dusch och gjorde v mig till jobbet och jag åkte ner till stan för att köpa med mig lite kaffe till mig. Sedan skulle jag jobba från 11.30-20.30 och hade en del att göra på jobbet. Sedan när jag kom hem så satte jag mig i soffan och spelade lite Sekiro, det känns verkligen sjukt konstigt att jag äntligen vann Lady Butterfly, hon var så sjukt jobbig. Men sedan så tog jag en öl och satte igång några avsnitt av Chicago PD, kände att jag ville se om serien, eftersom den är så bra. Men i lördags somnade jag efter midnatt. 
 
Söndag: Igår så vaknade jag kl 9 och startade dagen med att duscha och fixa mig till jobb och drack även kaffe med min familj innan jag skulle till jobbet. Jag jobbade mellan 11.30-20.30 och hade sjukt mycket att göra på jobbet + att det var så jäkla varmt igår. Det var över 30 grader i Helsingborg och + att jag jobbar med mat känns det ännu varmare också. Men sedan när jag kom hem så tittade jag på en film på netflix och skit vad rolig den var, kommer en recension om filmen i dagarna. Men sedan skulle jag sova. Jag somnade rätt sent igår. 
 
Måndag: Idag var jag ledig och startade dagen med att fixa lite i mitt rum och sedan så spelade jag Sekiro och höll på med en mini-boss ganska länge och sedan skulle jag börja göra mig redo för att möta min syster i stan och vi skulle till Köpenhamn och träffa en barndomsvän. Vi var i Köenhamn i många timmar och hade det jätte trevligt. Vi åt kycklingburgare, skrattade, promenerade en massa + att vi sedan avslutade dagen med att köpa churros, det var super gott. Men jag kom hem för ca 30 min sedan och kl är nu lite över 1 på natten. Men ska sova nu, vi hörs mer imorgon. Puss! ♥️






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?