"We need to take a break this time, a long break."
Publicerat den

 
Hej på er mina fina läsare. Hoppas ni alla har haft en bra vecka hittils. Jag vet att det har vit ganska dött här på bloggen i veckan. Men jag har bara jobbat, spelat sekiro och bara njutit av veckan, det är därför det har varit så lungt här på bloggen men tänkte berätta om min tisdag, onsdag och torsdag. 
 
Tisdag: I tisdags så hade jag ledigt förmiddagen och spenderade mina lediga timmar med att spela en massa sekiro och vann äntligen en mini-boss som jag har hållit på med i flera omgångar. Men äntligen dog han, bästa känslan asså. Men sedan så spelade jag lite till och sedan skulle jag till jobbet. I tisdags jobbade jag mellan 16-20 och hade lite att göra på jobbet och när jag kom hem så tittade jag på fotbollen mellan England vs USA. Sedan när matchen var klar skulle jag sova. Jag somnade lite efter 23. 
 
Onsdag: Igår så vaknade jag kl 8.30 och startade min morgon med att ta en lång dusch. Jag tvättade sedan mitt ansikte och sedan skulle jag till jobbet. Jag jobbade igår mellan 11-20 och hade en del att göra på jobbet igår och sedan skulle jag hem till min syster och tittade på en fotbolls-match mellan Sverige vs Nederländerna. Lite synd att de inte vann men de spelade bra fotboll. Men när jag kom hem så somnade jag ganska snabbt, eftersom jag var sjukt trött. 
 
Torsdag: Idag vaknade jag kl 7.30 och startade min dag med att göra en kopp kaffe och tog en lång dusch under tiden kaffet kokades. Sedan så skulle jag titta på Stranger Things och jag hann se alla avsnitten innan jag skulle till jobbet och skit vad denna säsongen var bra. En sammanfattning kommer upp under helgen. Jag skulle sedan till jobbet och idag jobbade jag mellan 16-20 och hade det sjukt lugnt på jobbet. Och just nu sitter jag i min soffa och dricker en cola och äter chips samt som jag tittar på Chicago PD. Men ska fortsätta titta på Chicago PD nu och vi hörs mer senare. Puss! ♥️






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?