Veckans planer ♡
Publicerat den

Då var det måndag, vilket är super skönt eftersom det är mina enda lediga dag i veckan. Från och med idag är det bara 3 veckor kvar tills jag åker till Mostar, längtar så jävla mycket till min semester. Då var det dags att planera veckans innehåll! Hoppas ni alla får en fin start på veckan! 
 
 
Måndag: Idag är jag ledig vilket är extremt skönt. Men idag ska jag bara umgås med min familj och bara njuta av dagen, inget speciellt planerat. Vi får se helt enkelt vad dagen erbjuder! 
 
Tisdag: Imorgon jobbar jag eftermiddag och det är så skönt. Tänkte spela lite sekiro imorgon. 
 
Onsdag: På onsdag jobbar jag hela dagen, så det blir en del jobb. Sedan får vi se vad kvällen erbjuder. Men denna veckan vill jag försöka vinna Guardian Ape. Han är extremt svår!
 
Torsdag: På torsdag jobbar jag som vanligt och sedan får jag se vad som händer på kvällen. Men jag tror jag vill gå på bio på torsdag eftersom nya Lejokugen-filmen har premiär. 
 
Fredag: På fredag jobbar jag hela dagen och det ska bli så skönt att snart åka på semester. Jag tror vi kommer ha mycket jobb denna veckan, har en sån känsla på mig.
 
Lördag: Jag ska jobba hela helgen, får se hur mycket vi kommer ha att göra. 
 
Söndag: Kommer jag äntligen sova i mitt rum. Saknar att sova i mitt rum, sover bäst där.
 
Nu är jag klar med veckans planer, vi får se mer vad som händer i veckan. Hoppas ni alla har en underbar start på veckan så hörs vi mer senare. Puss! ♥️






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?