Veckans planer ♡
Publicerat den

Då var det måndag, vilket betyder en ny vecka. Då var det dags att planera veckans innehåll! Hoppas ni alla får en fin start på veckan! 
 
 
Måndag: Idag är jag ledig vilket är super-skönt! Men idag ska jag bara umgås med min familj och bara njuta av dagen, inget speciellt planerat. Vi får se helt enkelt vad dagen erbjuder! 
 
Tisdag: Imorgon jobbar jag eftermiddag, vilket är skönt! Jag ska imorgon hinna fixa min garderob, det är planen. Sedan får jag väl spela lite Sekiro. 
 
Onsdag: På onsdag jobbar jag hela dagen, så det blir en del jobb. Sedan får vi se vad kvällen erbjuder. Jag vill försöka hinna vinna 3:e bossen i veckan, hoppas det går bra. 
 
Torsdag: På torsdag jobbar jag eftermiddag. Jag har inte något planerat den dagen. Vi får se vad mer händer, men något positivt får vi hoppas på. 
 
Fredag: På fredag jobbar jag hela dagen, men då vill jag hinna gå på bio. Vill se nya Spider-Man och hoppas den är bra. Sedan får vi se mer vad kvällen erbjuder. 
 
Lördag: Jag jobbar hela dagen och jag hoppas vi har mycket att göra för då går tiden fortare. 
 
Söndag: På söndag jobbar jag också hela dagen, hinner inte göra så mycket eftersom jag är på jobbet hela dagen, sedan när jag kommer hem så är jag så jävla trött. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?