TOPP 3 MÅL I JULI
Publicerat den

Shit, är det redan Juli månad, fan vad tiden går fort. Det är helt sjukt att tiden går så snabbt. Denna månadens mål-inlägg är lite sent eftersom jag helt glömde bort det. Ber om ursäkt för det. 
 
Såklart ska jag ha lite mål på vägen för att lyckas med det, men först en liten recap på förra månaden:
 
1. Lyssna på fler ljudböcker - ljudböcker är perfekt på sommaren. Jag älskar att lyssna på ljudböcker och förra månaden lyssnade jag bara på 2 st och denna månaden kommer det bli mer. 
 
2. Grillning - förra sommaren så fick vi inte grilla så mycket. Så denna månaden vill jag grilla mer om vi får fint väder här i Sverige. Vi får se. 
 
3. Bada och sola - denna sommaren så vill jag sola mer och jag hoppas det är fint väder i juni så jag kan bada och sola. Vill bli brunare denna sommaren. Jag brukar annars gilla att sola. 
 
 
TOPP 3 MÅL I JULI
1. Börja träna igen - så nu har det går alldeles för lång tid utan att jag har tränat och känner att det är dags att börja tänka på min hälsa och styrka. Jag mår så mycket bättre när jag tränar. Så denna veckan är planen att träna minst 2-3 gånger. 
 
2. Köpa nya sneaker - Jag reser om exakt 3 veckor till min pappa i Bosnien och vill köpa ett par nya sneakers som jag kan ha. Vill helst köpa ett par nike eller adidas. 
 
3. Skriva in mig på ViktVäktarna - någon dag denna månaden kommer jag skriva in mig på viktväktarna. Jag känner verkligen att det är dags nu. 
 
Vilka är era topp 3 mål?






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?