“The marks humans leave are too often scars.”
Publicerat den

 
Hej på er mia fina läsare, hoppas ni alla mår bra. Jag mår helt ok, bara lite trött just nu men annars är det bra. Jag startade dagen med att fixa lite saker i mitt rum och nu dricker jag kaffe. Men jag har inte bloggat på 4 dagar så jag ska försöka berätta om min tisdag, onsdag, torsdag & fredag för er. 
 
Tisdag: I tisdags så började jag dagen med att göra kaffe, så jag gör varje dag. Men jag jobbade eftermiddag så det var rätt skönt. Innan jag skulle till jobbet så spelade jag Sekiro och kollade lite på nätet inför min resa till Mostar. Kollade lite kläder på olika hemsidor. Vill köpa ett par nya shorts och lite nya toppar. Men sedan så skulle jag till jobbet och jag jobbade eftermiddag och hade lite att göra och sedan skulle jag på bio med min familj och vi såg Lejonkungen. Och den var super bra, ni måste se filmen för den är super mysig. Sedan när jag kom så var jag super trött så jag skulle sova. Jag somnade ganska sent i tisdags, kl var strax efter midnatt. 
 
Onsdag: I onsdags så vaknade jag kl 9 och startade dagen med att ta en lång kall dusch, det är så sjukt varm här i Skåne. Sedan så spelade jag lite sekiro och vann en miniboss och en mainboss. De var riktigt svåra, det var så skönt att vinna dem. Sedan skulle jag till jobbet och hade något att göra hela dagen, vilket var skönt för då gick tiden fortare. Sedan när jag kom hem så gjorde jag inte så mycket än att jag spelade lite Sekiro men jag pallade inte med det så jag stängde av det ganska snabbt. Eftersom jag var super trött, jag behövde verkligen vila. Jag somnade ganska tidigt. 
 
Torsdag: Igår så vaknade kl 8 och startade dagen med att spela lite Sekiro och dricka kaffe och jag vann en sjukt svårt boss i spelet. Det var så skönt att jag äntligen vann den bossen. Men igår så jobbade jag eftermiddag och det var så skönt och jag behövde vara ledig i ett par timmar. Men sedan jobbade jag från 16-20 och hade alltid något att göra på jobbet. Men sedan när jag kom hem så gjorde jag inte så mycket mer än att jag bara vilade. 
 
Fredag: Idag vaknade jag kl 9 och startade dagen med att duscha och göra en kopp kaffe. Jag dricker faktiskt kaffe varje dag, jag mår bra av det. Det är så jag vaknar upp på morgonen. Idag jobbade jag i 8 timmar och hade rätt mycket att göra. Men när jag slutade så åkte jag till affären och köpte lite snacks. Sedan tittade jag på en helt okej film, A Simple Favor och den var helt okej. Men nu ska jag faktiskt lägga mig, vi hörs mer på söndag. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?