The best love is the kind that awakens the soul.”
Publicerat den

 
Hej på er mina fina läsare, hoppas ni alla mår bra och har haft en bra start på helgen. Jag var ledig idag och det var super skönt och jag har haft en jätte trevlig lördag. Men tänkte berätta om min fredag & lördag för er. 
 
Fredag: Igår så vaknade jag kl 8 och startade dagen med att göra en kopp kaffe. Jag skulle sedan till jobbet och jag jobbade igår mellan 11.30-20 och hade sjukt mycket att göra igår. Jag köpte med mig lite snacks hem och hade en mysig kväll. När jag kom hem så tittade familjen och jag på en film, vi tittade på Happy Feet och den filmen är super mysig. Men sedan skulle jag sova, eftersom jag skulle upp sjukt tidigt idag. Jag somnade kl 22.50 igår. Sov helt okej inatt, eftersom jag hade svårt att sova. 
 
Lördag: Idag vaknade jag kl 6.30 och startade dagen med att sätta igång en maskin med mörka och ljusa kläder. Sedan så spelade jag lite sekiro, försökte vinna 3:e bossen men kommer bara till 3:e fasen och kan inte döda han. Men sedan så skulle jag fortsätta tvätta och efter det så tog jag en varm dusch och fixade mig. Sedan skulle jag till stan för att möta upp en vän och umgicks med han hela dagen och vi hade en mysig dag. Vi drack kaffe, åt glass, spelade Sekiro och bara umgicks vilket jag behövde. Men sedan så tittade jag på brons-matchen mellan Sverige vs England och blev super glad när jag såg att Sverige vann. Men nu tänka jag lägga mig eftersom jag är riktigt trött. Ska jobba imorgon så jag behöver sova bra inatt. Men vi hörs mer imorgon. Puss! ♥️






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?