“Success is getting what you want, happiness is wanting what you get”
Publicerat den

 
God kväll på er mina fina läsare, hoppas ni mår bra. Och jag hoppas ni alla har haft en fin start på veckan. Jag vet att det har varit rätt så dött här på bloggen senaste dagarna, men jag har jobbat en del + jag har haft sjukt ont i magen. Men tänkte berätta om min lördag, söndag, måndag och tisdag! 
 
Lördag: I lördags vaknade jag kl 9 och startade dagen med att ta en dusch. Gjorde mig själv en kopp kaffe ochså innan jag skulle till jobbet. Jag jobbade mellan 12-20 och hade inte så stressigt på jobbet. Vilket var sjukt skönt, eftersom jag hade världens pms. Men sedan när jag kom hem så satte jag igång en film. Jag bara njöt av kvällen, somnade ganska tidigt den kvällen. 
 
Söndag: I söndags så vaknade jag kl 9.30 och sov så sjukt bra den natten. Var helt utvilad, vilket var super skönt. Jag tog en snabb dusch innan jag skulle till jobbet. I söndags så jobbade jag bara en halvdag vilket var super skönt. Jag behövde verkligen vila ut mig, men efter jobbet så åkte jag till Väla och där träffade jag upp min mamma, mormor och syster. Skulle köpa lite mer kläder till min syster. Jag åker nämligen nästa måndag (5/8) till Mostar, jag bara längtar till min semester. Spelade sedan lite Sekiro resten av kvällen, jag känner nu att jag har spelat lite för mycket Sekiro. Ska inte spela något mer innan jag åker till Mostar. Men jag somnade efter midnatt i söndags. 
 
Måndag: Igår så vaknade jag kl 8 och mådde sjukt dåligt när jag vaknade. Hade sån sjuk smärta i magen, det brukar vara så dagen innan jag ska få min mens. Så glad att jag får den lite innan jag åker på semester, så kan jag bada en massa. Men jobbade eftermiddag igår, vilket jag behövde. Mådde sjukt dåligt hela morgonen, fick ta 4 alvedon tabletter. Det hjälpte sjukt mkt efter en stund. Sedan skulle jag jobba mellan 16-20 och hade en del att göra på jobbet. Men när jag kom hem så bara vilade resten av kvällen. 
 
Tisdag: Idag så vaknade jag kl 8.30 och startade dagen med att duscha, som jag gör varje dag. Jag jobbade idag på eftermiddag så jag började tänka igenom vad jag skulle ha med mig på min semester. Jag var tvungen att spela ett nytt spel, nämligen Spider-Man. Jag börjar bli lite trött på Sekiro, så jag måste testa ett nytt spel. Men sedan skulle jag till jobbet. Idag hade jag sjukt mycket på jobbet. Jag var så trött när jag kom hem eftersom jag hade sjukt ont i min mage, så nu tittar jag på youtube. Men ska försöka sova nu, vi hörs mer imorgon. Puss! ♥️







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?