“It's the possibility of having a dream come true that makes life interesting.”
Publicerat den

 
Godmorgon på er mina fina läsare, hoppas ni alla mår bra. Jag mår helt okej! Igår så jobbade jag hela dagen, det var helt okej med folk igår men dagen kändes extremt lång. Jag startade min dag igår med att dricka en kopp kaffe. Jag måste alltid dricka kaffe på morgonen, haha. Sedan skulle jag till jobbet och under gårdagen hade jag en del att göra. Men dagen kändes extremt låång, som att jag typ jobbade i mer än 9 timmar. Men sedan när jag kom hem så tittade jag på en film tillsammans med min familj. Efter det så satte jag mig ner för att spela lite Sekiro, dödade en mini-boss och sedan så skulle jag sova. Somnade igår kl 23 och vaknade idag kl 8 och var hur pigg som helst. Jag startade dagen med att duscha och göra en kopp kaffe. Så nu dricker jag mitt kaffe och tittar på Chicago PD och ska spendera min lediga förmiddag med att bara vila. Men vi kan höras mer senare. Puss! ♥️






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?