“EVERYONE MAKES MISTAKES, EVEN THE PERSONS WE LOVE.”
Publicerat den

 
Hej på er mina finisar, hoppas ni alla har haft en bra start på veckan. Jag var ledig igår, vilket var väldigt skönt. Jag hade en väldigt bra ledig dag, spelade en massa sekiro och jag vann äntligen Genichiro Ashina i Sekiro och skit vad nice det var, den bästa känslan. Jag fortsatte sedan och vann en till boss och det går bara bättre och bättre för varje gång jag spelar. Sedan vann jag även en mini-boss och jag är överlycklig att det äntligen går bra. Jag behövde en pasu från spelet i början. Men ska man sammanfatta min måndag så hade jag en jätte mysig dag. Men idag vaknade jag kl 8 och startade dagen med att duscha och bädda min säng och bara spelade lite mer. Sedan så satte jag igång ett avsnitt av Chicago PD och gjorde kaffe. Till frukost idag blev det burek (filodeg med köttfärs) och tomat. Nu tittar jag på Chicago PD och ska ska bara fortsätta att njuta va dagen tills jag ska till jobbet. Idag jobbar jag från 16-20, ibland är det så skönt att bara jobba eftermiddag. Vi hörs mer senare. Puss! ♥️






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?