En mer personlig lista ♡
Publicerat den

  
Beskriv dig mer 3 ord
- Omtänksam, ambitiös & ordningsam. 
 
Vilken är din bästa egenskap?
- Mina mål och att jag ger aldrig upp. När jag verkligen har bestämt mig för något, ja då blir det så. 
 
Din sämsta egenskap? 
- Ibland är jag så lat och jag orkar inte med det mesta. 
 
 
Vad får dig att gapskratta?
- Människor runt omkrig mig. 
 
Vad får dig att fulgråta?
- När jag såg sista avsnittet av Stranger Things, när Hopper dog. Tyckte så synd om han. 
 
Vad får dig att blir rasande? 
- Orättvisa är det som får mig att bli arg. 
 
Vilka mål i livet har du?
- Att skaffa familj. Att jobba med något jag brinner för och älskar. Att känna mig fri. Att få uppleva världen. Att vara lycklig.
 
Hur önskar du att ditt liv ser ut om 2 år?
- Om 2 år vill jag helst ha en egen lägenhet och ha någon kille/tjej. 
 
Var ser du dig själv om 5 år?
Då vill jag helst ha en lägenhet och bo kvar i Helsingborg. Gift och har redan ett barn, och kanske med en till i magen. 
 
 
Hur känns singellivet?
- Jag har varit singel i 1 år men det känns som jag har varit det längre. Men jag trivs att vara singel och jag känner ingen press längre. Jag tar det som det kommer. 
 
Vad är din absoluta favorit mat?
- Det var en svår fråga men jag måste någ säga Bosnisk mat. Burek och cevapi är fan det godaste jag vet. Jag kommer nog aldrig bli trött på den maten. Har ni inte testat det, måste ni göra det. 
 
Favorit tv-serie?
- Det måste vara Chicago PD. 
 
 
Vad anser du om feminism?
- Jag vill helst inte kommentera den fråga men jag känner att jag måste. Självklart är jag feminist och står till 110% för jämställdhet. Men ibland tycker jag att det är fel att vissa kvinnor bara ska säga att de är bättre än män. 
 
Har du några syskon? 
- Yes, jag har en yngre syster. Hon är 3,5 år yngre än mig. 
 
Om du fick ha vilket djur som helst, vilket skulle det vara?
- En hund utan tvekan. 
 
Vad drömmer om mest av allt?
Att vara lycklig!







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?