“Change isn't always for the best.”
Publicerat den

 
Hej på er mina fina läsare, hoppas ni alla har haft en bra helg. Och en bra start på veckan. Jag vaknade idag på bra humör. Men jag har inte bloggat mycket denna helgen, första har jag varit extremt trött och sedan så har jag jobbat en del. Men jag tänkte berätta om min lördag och söndag. 
 
Lördag: I lördags vaknade jag kl 6.30 för att jag skulle tvätta mina kläder. Sedan så bara väntade jag på att klockan skulle bli 11 så jag kunde sticka till jobbet. På jobbet var det ganska segt hela dagen, vilket var sjukt tråkigt. Men när jag slutade så åkte jag hem och umgicks med min familj. Vi åt våfflor, tittade på en film och bara hade en mysig kväll och det behövde jag verkligen. Men jag somnade ganska sent den dagen, klockan var lite efter 1 på natten. Men hade en jätte bra lördag, denna var det bästa på långe måste jag säga. 
 
Söndag: Igår så vaknade jag runt 9.30 och sov ganska bra. Jag startade min morgon med att dricka kaffe och ta en dusch. Sedan skulle jag till jobbet och skit vad mycket jag hade att göra igår. Det var helt sjukt. Men efter jobbet så hämtade min mamma mig och jag kom hem lite tidigare vilket var superskönt. Under kvällen så tittade jag på en ny film på netflix, filmen heter Secret Obsession och den var sådär. Filmen kändes lite off, men det kommer upp en recension under dagen. Men sedan så spelade jag lite Sekiro och efter det somnade jag. Somnade strax efter 23 på kvällen. Men vi hörs senare. Puss! ♥️






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?