“Better to be strong than pretty and useless.”
Publicerat den

 
Hej på er mina fina läsare, hoppas ni alla har haft en bra start på veckan. Jag vet att jag har varit lite osocial på bloggen denna veckan. Men jag har inte haft någon tid alls att blogga, jobbat mycket senaste dagarna och jag behöver vila också. Men jag tänkte berätta om min måndag, tisdag, onsdag & torsdag. 
 
Måndag: I måndags var jag ledig och jag mådde rätt så dåligt då. Jag hade pms och var sjukt ledsen hela dagen, jag log mycket i soffan hela dagen. Spelade knappt någon Sekiro och bara tittade på massa filmer och förökte njuta av min lediga dag. Eftersom det är min sisya lediga dag innan jag åker till Bosnien. Åker om 17 dagar och är så taggad på att åka på semester. jag behöver verkligen vila. Men på kvällen umgicks jag bara med min familj och sedan somnade jag. 
 
Tisdag: I tisdags så vaknade jag kl 7.30 och startade dagen med att gå ut med hunden som jag passar. Men jag jobbade på eftermiddagen och försökte vila ut och tog även ett par huvudvärks-tabletter eftersom jag hade en extrem huvudvärk. Men innan jobbet skulle jag även spela lite Sekiro. Men när jag kom till jobbet så hade jag en del att göra och kvällen gick ganska fort och det var rätt skönt eftersom jag ville bara hem och vila. Men när jag kom hem så tog jag en dusch och la mig ganska tidigt, klockan var strax över 22 och sov ganska bra den natten. 
 
Onsdag: Igår så jobbade jag hela dagen och hade folk hela tiden på jobbet. Men innan jag skulle till jobbet så åkte jag ner till stan för att köpa kaffe till mig och min chef. Men dagen gick ändå ganska fort och det var rätt skönt eftersom jag kände mig lite seg. Men när jag kom hem så satte jag igång en film på HBO och åt lite snacks. Jag somnade lite i soffan men sedan vaknade jag och tittade klart på filmen/dokumentären som jag tittade på HBO om Michelle Carter. En dokumentär som utforskar besvärliga frågor om hur vi kommunicerar i den digitala tidsåldern genom att dyka in i fallet Michelle Carter, kvinnan som åtalades för att ha tvingat sin pojkvän till självmord via sms. Ni borde verkligen se den, för den är sjuk bra. Men jag somnade stra efter midnatt igår. 
 
Torsdag: Idag vaknade jag kl 9 och log i sängen ganska länge och fastande på youtube, haha. Men jag har hunnit duscha, gjort kaffe och nu lyssnar jag på P3 Dokumentär om Charles Manson, den är så sjukt bra. Ni kommer få ett inlägg om Charles Manson, han var lite sjuk kan man säga. Men idag jobbar jag från 16 och ska försöka fixa några inlägg till er. Ibland är det så skönt att jobba eftermiddag, speciellt om man har pms. Men nu ska jag lyssna klart på dokumentären så hörs vi mer senare. Puss! ♥️






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?