“Being brave doesn't mean you go looking for trouble.”
Publicerat den

 
Hej på er mina fina läsare, hoppas ni alla har haft en bra helg, min har varit helt okej. Jag spenderade hela min helg med att jobba. Jag har inte varit så bra denna veckan, så har varit extremt trött denna veckan. Och jag vill be om ursäkt för min dåliga uppdatering denna helgen. Men jag är ledig imorgon och tänkte blogga mer. Men tänkte berätta om min fredag, lördag & söndag. 
 
Fredag: I fredags var jag hela dagen på jobbet och skit vad mycket jag hade att göra. Jag startade min dag med att göra en kopp stor kaffe. Sedan så tog jag en sjukt lång dusch och efter det skulle jag göra mig redo för jobbet. Jag jobbade mellan 11-21, kände mig extremt stressad hela dagen. Jag hade så mycket att göra den dagen och dagen kändes extremt lång. Sedan skulle jag hem till min syster eftersom hon åker på semester så ska jag passa hennes lägenhet. Men sedan så satte jag mig i soffan och tittade på Chicago PD. Jag somnade ganska sent i fredags, kl var över 3 på natten när jag somnade. 
 
Lördag: Igår så vaknade jag kl 8 och startade min morgon med att duscha och gå ut med hunden som jag passar. Efter det skulle jag fixa mig och sedan skulle jag till jobbet och jag hade knappt något att göra första timmarna och sedan fick vi mer folk. Men när jag kom hem så gick jag ut med Sigge och spelade efter det Sekiro och njöt av kvällen. Jag åt sedan lite chips och drack en öl. Jag kunde inte somna igår, jag somnade runt 5 inatt och det var sjukt jobbigt att jag inte kunde sova. 
 
Söndag: Idag vaknade jag kl 9:45 och startade dagen med att kolla på instagram, som jag gör varje morgon. Sedan så tog jag en lång dusch och gick ut med Sigge och sedan skulle jag till jobbet. Idag började jag kl 11.30 och det första jag gjorde när jag kom till jobbet var att fixa mig en kopp kaffe. Idag hade vi det rätt lugnt på jobbet men dagen gick ändå ganska fort vilket var skönt. Kom hem för ca 1,5 timme sedan och nu gör jag mig redo för att ta ett bad. Men ska försöka fixa ett inlägg om veckan ikväll. Så vi hörs mer senare. Puss! ♥️







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?