“Be mindful. Be grateful. Be positive. Be true. Be kind.”
Publicerat den

 
Hej på er mina fina läsare, hoppas ni alla mår bra och hade en fin start på veckan. Jag var ledig igår och det var så skönt att vila ut och igår så spelade jag lite sekiro och umgicks med min familj. Jag startade dagen med att vakna kl 8 och tog en lång dusch och tvättade håret. Sedan så tittade jag på en film med min syster. Vi såg Happy Death Day och filmen var faktiskt rätt bra, kommer göra en recension om filmen. Sedan skulle jag hämta mitt packet med mina nya skal från Ideal of Sweden. Sedan så åt jag middag, det blev rester från gårdagen och efter det så gjorde min syster och mormor sjukt goda bosniska bullar. Det är så sjukt gott, de heter maslenice och är gjorda på mycket smör/kajmak. Men sedan så såg jag att rättegångspodden hade kommit ut med ett nytt avsnitt på den nya säsongen, nämligen om Abbe Blattelito. Skit vad sjuk historia detta är och ni måste lyssna på de avsnittet. Sedan så bara njöt jag resten av kvällen och somnade ganska tidigt. Men idag vaknade jag kl 9 och startade dagen med en kopp kaffe och nu lyssnar jag på del 2 och 3 av dokumentären om Abbe Blattelito. Men ska nu dricka klart mitt kaffe. Men vi hörs mer senare. Puss! ♥️






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?