What I eat in a day ♡
Publicerat den

Då kör vi ett What I eat in a day-inlägg och hoppas ni gillar det. Jag äter väldigt olika som ni vet, det beror ju helt enkelt hur jag mår och hur trött jag är. Men idag mår jag bättre och jag startade min dag som jag alltid gör. Dricker 1 liter vatten & gör en stor kopp kaffe men nu ska ni få höra vad jag äter resten av dagen. Hoppas ni gillar detta inlägg. Så hörs vi mer senare! 
 
 
Frukost: Jag startade dagen med att dricka 1 liter vatten och kaffe. Till frukost blev det en smoothie på banan, mango, hallon, jordgubbar, verum laktosfri yoghurt & en msk jordnötssmör. Sedan jag började träna brukar jag äta mer jordnötssmör i mina smoothies, det är så mycket godare och innehåller den proteinen jag behöver. 
 
Mellanmål: Idag blev det en apelsin och ett glas youghurt med 10 cashewnötter och hallon. 
 
Lunch: Till lunch idag blev det en lunch på kyckling, broccoli och paprika. Och kokade 80g pasta till det också och denna lunchen blev på 9 SP (Smart Points) och det var super gott! 
 
Mellanmål nr 2: Det blev samma mellanmål som jag åt tidigare under dagen. 
 
Middag: Till middag blev det en jävligt god sallad med kyckling, avokado, tomat, gurka, mozarella och en toast uppskuren i små bitar, olivolja, krydda. Det var så gott och jag blev väldigt mätt! 
 
Detta var vad jag åt idag och funderar på att göra sånt här inlägg i veckan. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?