Tankar kring You.
Publicerat den

 
Nu under ledigheten så valde jag att titta på serien You och den var så bra. Och alla jag känner tipsar om serien och tycker jag ska se första säsongen och ge serien en chans. Jag blev helt förälskad i serien, så bra den är. Men innan jag sätter igång med att sammanfatta säsong 1 av serien så tänkte jag skriva några rader om varför jag älskar just denna serien. Den innehåller ju allt, men det bästa är ju att det inte är ett enda dåligt avsnitt. 
 
Joe som träffar den aspirerande författaren Guinevere Beck. Joe fastnar direkt för Beck, men det som först verkar vara en oskyldig och charmig förälskelse går snabbt över till besatthet. Med hjälp av internet och sociala medier börjar han göra allt för att komma nära henne och röjer tyst och metodiskt bort varje hinder och person i vägen. Ni kommer älska denna serie, den har fått bra betyg och nu ska jag börja skriva inlägg om första säsongen och inlägget kommer upp imorgon. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?