Ny kategori: Murder Case.
Publicerat den

 
Jag har gjort en ny kategori här på bloggen. Den heter nämligen Murder Case och kommer lägga upp olika mord utredningar. Dagens inlägg handlar nämligen om fallet med Chris Wats och hans familj. 
 
Allt började den 13 augusti 2018, då Chris Watts dödade sin gravida fru och sina två flickor. Bella som var 4 och Celeste som var 3 år gammal. Första gången jag hörde om denna mordfallet var när min syster visade mig en klipp när Chris blir tagen av sina grannar och polis då man ser i ett klipp hur han bär in kropparna i bilen. Han sedan sa tydlingen att hans fru försvann och han kontaktade polisen så också. Han dödade sin fru och sina två döttrar för att han ville leva ett nytt liv och ville leva vidare med en ny tjej som han var otrogen med. 
 
Detta är nog det sjukaste jag har hört. Att man dödar sin familj för att man vill skilja sig, jag bara tycker detta är så fel. Men sättet hur han sa att han dödade sin fru på är sjukt ju. Han sa att det bråkade och att han ville sepereras och han sa att hans fru blev arg och gick till rummet och dödade sina barn och sedan dödade han sin fru för att hon dödade barnen. Min första fråga är varför skulle hon döda sina små flickor, hon älskade sina två flickor mest. Men sedan att han dödar sina gravida fru bara för att vara med en fling. Herregud, vilken sjuk man han är asså. Men i ett klipp som polisen gick ut med så sa Bella att hennes pappa är hennes hjälte. Det gör så ont i hjärtat varje gång jag ser klippet. Men jag bara tycker att denna historia är så sjuk. Men han hade en rättegång för någon månad sedan och han fick livstid och ingen chans att komma ut. Hoppas ni gilla såna här inlägg för jag älskar att läsa om mord. Jag har alltid varit intresserad av kriminologi. Nästa inlägg kommer handla om Mitchelle Blair som dödade sina barn och la de i en fys. 
 
Var det verkligen värt det? 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?