Hårtankar
Publicerat den

 
Då var det ett nytt år, vilket betyder en ny start. Jag har sedan sommaren varit mörkblond och funderat läge på om jag ska gå tillbaka till mitt bruna hår eller färga det ljusare. Jag trivs i båda färgerna men jag måste säga att jag trvis mer i det bruna håret. Just nu känns mitt hår lite ojämt, eller färgen iallafall. Topparna är slitna eftersom jag inte har klippt mig på 1 år. Hade gärna velat bli lite mörkare, som på bilderna ↑ & så håret ser lite mer naturligt solblekt ut. Och få typ en mer beige nyans! Sen jag började med alla mina hårvitaminer så har faktiskt mitt hår växt en del, men nu behövs topparna verkligen klippas av en bit och det känns okej. Just nu använder jag bara Rituals shampoo & balsam. Samt att jag använder hårolja från MariaNila. Och det funkar bra för mig och ska kanske snart testa fler produkter för håret. 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?