“Don't waste your love on somebody, who doesn't value it.”
Publicerat den

 
Hej på er mina finisar. Hoppas ni alla hade en bra måndag, min var helt okej. Jag gjorde inte så mycket än att jag tvättade, duschade, gjorde en sjukt god lunch och tittade på filmer. Men idag vaknade jag kl 9 och just nu dricker jag kaffe. Så gott det är med kaffe och oatly ikaffe, ger så mycket mer smak. Men nu tittar jag på Vanderpump Roles. Men idag ska jag fixa lite saker här hemma och sedan idag ska jag hinna gå till gymmet och träna. Sedan idag ska jag hinna göra en god lunch med kyckling. Får se vad det blir. Det är faktiskt en del som har frågat mig om jag kan göra ett Whta I Eat In A Day- inlägg och det skulle jag kunna fixa. Ska nog göra ett idag. Men nu ska jag fortsätta titta klart på Vanderpump Rules. Det känns så skönt att jag har fått tillbaka motivation till bloggen. Så hörs vi mer senare. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?