Dagens Lista
Publicerat den

 
Dagens humör: Just idag mår jag bra, lite trött är jag men jag känner mig helt ok. 
Dagens borde: Fortsätta motivation till ViktVäktarna. Har känt mig lite nere angående vikten. 
Dagens frisyr: Just nu har jag uppsatt hår, men jag saknar mitt mörka hår. Funderar på att bli brunett igen.
Dagens smink: Inget idag! Så skönt att vila huden ibland. Dessutom ska jag träna ikväll. 
Dagens klädsel: Leggings, linne och en tjocktröja. Ganska basic, vilket är sjukt skönt. 
Dagens planer: Idag börjar jag kl 16 så måste hinna städa här hemma. Sedan ska jag träna ikväll. 
Dagens materiella vill ha: En ny Nike hoodie och ett par nya Nike Pro tights. 
Dagens fundering: Min motivation till min viktnedgång, den har inte varit på topp. 
Dagens beroende: En serbisk låt som jag inte kan sluta lyssna. 
Dagens tråkigaste: Inget är tråkigt, just idag känner jag mig nöjd och glad. 
Dagens längtan: Min resa till Bosnien, åker i augusti. Jag åker till pappa och kommer vara där i 2 veckor. 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?