"Always be courageous and strong, and don't fear."
Publicerat den

 
Godmorgon på er mina finisar, hoppas ni alla mår bra. Jag vaknade idag kl 8 och startade min dag med att duscha, bädda sängen och sedan så satte jag mig i soffan och tittade på det senaste avsnittet av Riverdale. Och nu dricker jag kaffe och tittar på en video på youtube om fallet Chris Watts. Jag har sett många videos om detta fallet men denna tjej berättar verkligen allt från start. Asså herregud kan ni fatta att denna man dödar sin gravida fru och sina två döttrar. Jag har under senaste 6 månaderna tittat på så många fall om mord och att det finns verkligen männsikor som dödar sina familjer. Men jag kanske ska göra ett inlägg om just fallet med Chris Watts, vad tycker ni? Men nu ska jag dricka mitt kaffe och fortsätta titta på videon och sedan ska jag göra frukost. Vi hörs mer senare, det kommer upp fler inlägg idag. Eftersom jag börjar kl 16 så hinner jag blogga mer. Men vi hörs snart igen. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?