"A woman's heart is a deep ocean of secrets."
Publicerat den

 
Hej på er mina fina läsare. Hoppas ni alla mår bra och har haft en trevlig helg. Jag mår bra och har haft en bra helg och min helg har bestått mest av jobb. Denna helgen är den första som jag har mått bra, inte haft ångest alls. Det var ett tag sedan jag mådde såhär bra. Jag brukar annars har ångest, men just denna helgen har jag mått sjukt bra. Men jag tänkte berätta om min fredag, lördag & söndag för er. 
 
Fredag: I fredags så jobbade jag mellan 11-20 och hade sjukt mycket på jobbet. Jag hann även med en del innan jag skulle till jobbet, jag hann bädda sängen, göra en god smoothie och även steka kyckling till lunch. Men efter jobbet så åkte jag ner till stan och träffade min syster. Vi skulle nämligen på bio och se Bumblebee och den var sjukt bra. När jag kom hem så gick jag in på youtube och såg jag ett videoklipp om en kvinna som heter Mitchelle Blair (mamman som dödade sina barn och la de i en frys.) Senaste tiden har jag läst mycket om mord i USA, jag somnade runt 02 tiden. 
 
Lördag: Igår startade jag dagen med att ta en varm dusch. Jag skulle sen dra till ViktVäktarna med mamma och vi skulle väga oss. Det blev -2.1 kg första veckan och jag blev sjukt glad. Och sedan åkte jag till Väla för att fixa naglarna, denna gången blev det inte ett nytt set. Utan ska vila mina naglar i ett par månader. Sedan åkte jag till jobbet och jobbade mellan 12-20 och när jag kom hem så gjorde jag en macka med ost, färkost och gurka, Sedan somnade jag i soffan och vaknade med världens smärta i ryggen. Det var inte skönt alls att sova i soffan men jag väntade på mamma. 
 
Söndag: Idag vaknade jag kl 06 och la mig i sängen igen eftersom jag vaknade i soffan och sedan vaknade jag kl 9.30 och duschade och sedan skulle jag till jobbet. Jag åkte sedan till jobbet och köpte även kaffe. Var tvungen för att vakna upp och sedan jobbade jag mellan 12-20 och hade sjukt mycket på jobbet och hann inte äta något. När jag kom hem så duschade jag och satte igång filmen The Spectacular Now. Nu dricker jag vin och tittar på youtube och ska snart sova. Men vi hörs mer imorgon. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?