TOPP 3 MÅL I FEBRUARI
Publicerat den

 Då var januari över och så skönt att första månaden på året är över. Jag tyckte denna månaden var lite jobbig. Som vanligt kommer jag att sätta mina Topp 3 mål för månaden, men innan ni får ta del utav dom får ni en liten recap på hur det gick i Januari 
 
1. Börja med viktväktarna - Det första som jag har gjort denna månaden är att jag har skrivit in mig på viktväktarna och börjat med min viktnedgång. Jag mådde så bra när jag vägde 83 kg, vilket var för förra året. När jag började med viktväktarna så vägde jag 115 kg och idag väger jag 95 kg. 
 
2. Börja med träningen - förra månaden så tränade jag inte så mycket. För att jag skaddade min rygg men månaden innan blev det 4 gympass/vecka. Men jag har redan varit på gymmet 4 gånger sedan starten på året. Men målet för året är att träna minst 4 gånger/veckan. 
 
3. Börja övingsköra till körkortet - mitt nyårslöfte detta året är att jag ska skaffa körkort. Men denna månaden vill jag börja övningsköra med min mamma. I slutet på året ska jag ha ett körkort. 
 
 
TOPP 3 MÅL I FEBRUARI
1. Fortsätta med träningen - Jag har faktiskt varit duktig när det gäller träningen. Har tränat minst 3 gånger i veckan under januari månad och vill bara fortsätta med träningen. 
 
2. Kolla/boka flygbiljetter till pappa - Jag brukar åka till min pappa nästan varje sommar och jag brukar vara där i 2 hela veckor och detta året kommer jag åka i början av augusti. 
 
3. Få tillbaka motivationen - senaste vecorna har jag inte alls haft någon motivation alls. Jag har mått sjukt dåligt, varit omotiverad och inte orkat med något förutom mitt jobb och träningen. 
 
Vilka är era topp 3 mål?






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?