"This really needs to end, we are done and don't come back."
Publicerat den

 
Hej på er mina fina läsare, hoppas ni alla har haft en bra dag och en bra helg hittills. Jag vet att jag har varit väldigt dålig på att uppdatera bloggen, men ska jag vara helt ärlig så har jag inte orkat. Mina kvällar har bestått mest av att spela spelet Bloodborne och jag är helt fast. Man blir ju så beroende av det spelet så man kan inte sluta spela. Just denna veckan har jag inte så mycket än att jag har jobbat, spelat och bara njutit av tiden. Jag tänkte berätta om min fredag, lördag och söndag. Men imorgon är jag ledig och det ska bli så skönt. Idag börjar jag kl 16 så har lite tid att fixa saker här hemma och se till att allt ser bra ut. Jag kommer fixa ett par inlägg till imorgon. 
 
Fredag: I fredags jobbade jag mellan 11-20 och hade en del att göra på jobbet. Vi hade sjukt mycket folk på jobbet och när jag kom hem så satte jag igång att spela Bloodborne igen och spelade i ett par timmar, jag beställde även mat hem från hungrig.se och det blev mat från McDonalds och det var gott och när jag slutade spela så var kl 4 på natten och sedan kunde jag inte somna föränn klockan var 6 på morgonen och kl var 9 när jag vaknade. 
 
Lördag: Igår vaknade jag kl 10 eftersom jag inte kunde inte sova så bra. Jag jobbade mellan 12-20 och hade även folk igår också. Jag mådde dåligt under dagen och min chef hade gjort sjukt god kaffe till mig och sedan även köpt choklad till mig också. Jag har ju världens bästa chef ju. Sedan när jag kom hem så satte jag igång att titta på 90210 Beverly Hills säsong 1. Jag somnade ganska snabbt igår och det var så skönt att lägga mig tidigare igår. 
 
Söndag: Idag vaknade jag 9.30 och startade dagen med att städa här hemma. Jag börjar senare idag så jag hade tid. Innan jobbet ska jag hinna städa, fixa mig och se till att allt ser snyggt ut innan mamma kommer hem. Men nu ska jag spela lite Bloodborne innan jag ska jobba så hörs vi mer senare. Och hoppas ni alla har en fin söndag, det som är kvar. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?