"This needs to end and I am so over you."
Publicerat den

 
Hej på er mina fina läsare, hoppas ni alla mår bra och en bra start på veckan. Igår var jag ledig och det var så skönt att vila ut. Som ni redan vet har jag inte alls varit motiverad till något senaste veckorna. Jag har inte alls mått bra och dessutom känt mig väldigt nere. Jag har verkligen inte känt mig glad, detta har gjort mig väldigt rädd men igår var den första dagen på flera veckor då jag verkligen kände mig gladare, mer motiverad & jag blev jätte glad för detta. Men tänkte berätta om min måndag för er: Igår så startade jag min lediga måndag med att ta en lång sovmorgon, så jag vaknade kl 10 och det var så skönt att ha en lång sovmorgon. Jag brukar annars vakna väldigt tidigt, men just igår så kunde jag verkligen sova längre än vad jag brukar. Sedan så gjorde jag mig en kopp kaffe och frukost. Sedan så fixade jag lite saker här hemma och sedan gjorde jag lunch. Och efter det satte jag mig ner för att spela lite Bloodborne och det var skönt att spela detta spel. Man blir ju bara fast och jag spelade 5 timmar igår. Men sedan somnade jag ganska sent på natten och vaknade idag kl 7 eftersom jag skulle tvätta imorse och startade första tvätten och sedan gjorde jag mig en kopp kaffe. Men nu ska jag titta på Cartel Crew och göra mig en god frukost så hörs vi mer senare. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?