Söndagslistan ♡
Publicerat den

Då var det sista dagen på veckan och varför inte köra en sammanfattning på veckan. Tror jag kommer köra på söndagslistan varje söndag. Det är alltid kul att sammanfatta veckans händelser. 
 
 
Har det varit en bra vecka?
Jag tycker det har varit en helt okej vecka. Har hunnit göra en massa saker på både jobbet och även här hemma. 
 
Veckans mående?
Just denna veckan har jag mått sådär, känt mig lite nere och dessutom inte alls varit motiverad till något alls. Jag har inte alls motivation till att träna på gymmet heller. 
 
 
Veckans bästa?
Denna veckan har hänt en del saker men det måste vara att jag har köpt mitt playstation 4 och börjat spela Bloodborne. Blivit helt besatt av spelet ju och har kommit bra in i spelet också. Det var länge sedan jag spelade playstation. 
 
Veckans sämsta?
Att jag har känt mig nere nästan hela veckan, vilket inte alls är roligt. 
 
 
Veckans bästa måltid?
Jag gjorde en sjukt god kyckling & pasta rätt i veckan och det var så gott. 
 
 
Veckans beroende?
Denna veckan har jag önt mig vädigt nere och varit ledsen ganska mycket och hoppas nästa vecka blir bättre. Jag orkar inte känna mig så nere som jag gör. 
 
 
Veckans fundering?
Att jag måste sluta övertänka allt. Det är som det är och det blir som det bli. 
 
 
Veckans mest spelade låt:
Just denna veckan har det varit mycket juggemusik och jag måste säga att det är samma låt som förra veckan. elena Rozga - Moje Proljece. Man blir så ledsen av denna låten men den är så bra. 
 
 
Vad ser du framemot kommande vecka?
Att fortsätta spela Bloodborne och komma längre än vad jag är idag. Jag kommer inte kunna sluta spela spelet ju. Man blir ju helt beroende av spelet. 
 
Veckans bästa citat?
“A woman’s heart is a deep ocean of secrets.” — Rose DeWitt Bukater. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?