"If you cannot do great things, do small things in a great way."
Publicerat den

 
Hej på er mina fina läsare, hoppas ni alla mår bra. Då var sista dagen på denna månaden och denna månaden har inte varit min bästa. Jag har inte haft en så bra tid just denna månaden. Jag har haft vissa bra stunder men annars har månaden varit sjukt jobbig. Jag har även inte ätit så nyttig mat just denna månaden, har blivit en del sena middagar + mycket skräpmat. Men imorgon är det äntligen mars och då ska jag verkligen tänka på häslan och dessutom ska jag se till att börja träna igen. Jag har inte tränat på mer än 2 veckor och jag känner att det är dags att börja träna igen. Men en bra sak har hänt denna månaden, jag har köpt mitt nya playstation 4 och köpt massa nya spel och även beställt ett nytt spel som kommer i slutet av nästa månad. Men just nu tittar jag på ett nytt avsnitt av Riverdale som äntligen har kommit ut. Det har gått 3 veckor sedan det senaste avsnittet. Men nu ska jag fortsätta titta på Riverdale och äta så hörs vi mer senare. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?