"I just wanted to take another look at you."
Publicerat den

 
Hej på er mina fina läsare. Hoppas ni alla har haft en bra start på veckan. Jag var ledig måndag och igår, vilket var sjukt skönt. Jag känner mig fortfarande lite dålig men jag mår ju bättre än vad jag gjorde i början på veckan. Men igår så var jag på bio med min syster och vi såg äntligen Alita: The Battle Angel och filmen var sjukt bra. Det var en smygpremiär av filmen och jag kommer skriva en recension imorgon om filmen. Vi hade en msyig kväll och sedan så när jag kom hem så somnade jag ganska snabbt. Idag har jag jobbat mellan 11.30-19.30 och jag hade det ganska lungt på jobbet. Men när jag gick in på youtube så såg jag att Nikocado Avocado hade laddat upp en video om Veronica Wang (tjejen som skyller på alla andra och ser sig själv den perfekta tjejen vilket hon inte är). Den tjejen ska verkligen skylla  på alla och hon är inte problemet, hon trycker verkligen ner folk. Jag blir bara så sur när folk hela tiden ska skylla på andra än sig själv, det är de värsta jag vet. Ni kan se videon här. Men nu ska jag lägga mig i sängen för att försöka sova, sov väldigt dålig inatt. Vi hörs mer imorgon. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?