5 härliga vårtecken att se fram emot.
Publicerat den

 
Snart är våren runt hörnet och det blir varmare i luften och efter många mörka månader kommer vi äntligen se solen kika fram igen. Men ännu kan det kännas som om våren är långt borta, därför har jag samlat lite mysiga vårtecken att se fram emot. 
 
1. Uteserveringar - En av de bästa grejerna med våren är alla mysiga uteservering. Tänk er att ta en kopp kaffe med en vän eller ta en lunch med någon du trivs med. Att sitta med solen i ansiktet, solglasögon på näsan och favoritdrinken i handen - det mysigaste som finns ju. 
 
2. Långa promenader - Det är så mysigt med långa promenader. Tänk er att ni går ut och går längst stranden och hålla en kopp med kaffe under tiden. Jag älskar promenader och det är så skönt att promenader, speciellt när man mår dåligt. Du rensar tankarna så mycket och det hjälper mot din ångest också. 
 
3. Vårkläder - En av de bästa sakerna med våren är faktiskt alla nya kläder man köper. Jag brukar alltid köpa en ny jacka och nya skor och denna våren vill jag köpa ett par nya jeans. Och sedan köpa lite nya tröjor, vilket jag behöver. 
 
4. Loppisar - När våren är på ingång kommer även uteloppisarna igång igen. Där kan du finna både det ena och det andra, samtidigt som du ofta kan köpa en kopp kaffe och något hembakt. Ta med dig ett par vänner, kika runt och njut av en färsk kanelbulle i den krispiga vårluften. 
 
5. Iskaffe - Men det absolut bästa med våren är att man kan börja dricka islatte och denna våren kommer jag verkligen njuta av våren och se till att vara lycklig. Förra våren mådde jag sådär men det ska jag se till att inte återuppleva igen. Men är så taggad på våren! ♥



Angelica Wåhlin

Dom där 5 punkterna skriker verkligen vår :)



URL: http://angelicawahlin.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?