“You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one. I hope someday you'll join us. And the world will live as one.”
Publicerat den

 
Hej på er min fina läsare, hoppas ni alla mår bra och haft en bra jul. Jag har inte varit så aktiv här under dessa dagarna, har inte mått så bra. Ville bara fokusera på mig själv.  Jag var ju ledig den julafton och juldagen. Och jobbade bara 2 timmar igår men idag blev det heldag. Men tänkte skriva om min tisdag, onsdag, torsdag och fredag: 

Tisdag: I tisdags så startade jag min morgon med att ta en lång dusch. Jag tvättade håret, hade en mysig spa morgon eftersom jag var själv hemma. Men jag pratade med min mamma och bestämde mig för att åka till Skövde för att jag ville fira jul med min familj. Vilken kändes så sjukt mysigt. Men när jag kom till Skövde så öppnade jag mina julklappar, åt god julmat, spelade massa sällskapsspel och umgicks med familjen och hade det sjukt mysigt. Hade en helt perfekt julafton med familjen. Men sedan skulle jag sova och somnade ändå ganska sent på julafton. 

Onsdag: I onsdags så vaknade jag kl 8 och startade min morgon med att ta en lång dusch. Sedan så skulle min syster, hennes sambo och jag åkte hem till Skåne. Eftersom han skulle fira jul med sin familj och jag skulle fira jul med min andra familj. Vi startade vår resa med att äta frukost på McDonalds. Det tar 3-4 timmar att åka. Men sedan så hade jag en sjukt mysigt julmiddag med min andra familj och vi bara snackade massa skit, åt god mat och bara umgicks och fick även umgås med deras hund. Jag åkte sedan hem och spenderade resten av kvällen framför COD. Fan vad jag har spelat mycket Call Of Duty senaste tiden. Men man blir ju helt beroende ju. Men somnade runt midnatt i onsdags. 

Torsdag: I torsdags så vaknade jag kl 10 och startade min morgon med kaffe i soffan men min mamma och hennes sambo. Vi skulle sedan vidare till min syster för att äta en mysig jul-frukost och passade på att öppna resten julklapparna. Fick hudvård av min syster och hennes sambo och även tallriks-set av min andra familj. Men sedan så åkte jag till jobbet. Skulle jobba men vi hade det ganska lugnt då. Och jag var redan hemma 18.30 och satte igång nya säsongen av YOU. Såg alla 10 avsnitten under samma kväll och herregud vad bra andra säsongen var. Det kommer en sammanfattning om säsong 2 under helgen. Men somnade ganska sent eftersom jag såg ju alla avsnitten av YOU. 

Fredag: Idag startade jag min morgon med att vakna kl 10. Jag gjorde sedan redo mig för jobbet. Jag jobbade hela dagen och hade extremt mycket att göra under första timmarna. Men jag hade en extremt jobbig dag och var sjukt ledsen hela dagen. Vet inte vad det är med mig, är i en period nu som är extremt jobbig. Men när jag kom hem för ca 2 timmar sedan så umgicks jag med min familj. Vi kollade på en film, åt snacks, drack vin och hade det mysigt. Jag har precis duschat och har rengjort mitt ansikte och ska snart lägga mig. Jobbar heldag imorgon. Men vi hörs mer senare. Puss! ♥️







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?