VECKANS LISTA
Publicerat den

Hej på er mina finisar. Hoppas ni alla mår super bra, det gör jag och idag är jag så lycklig eftersom det äntligen är December. Jag kan inte fatta att om 23 dagar är det julafton, jag är så taggad på denna julen. Men ska nu berätta om veckans händelser:
 
 
Veckans mående
Just denna veckan har det varit min bästa på sjukt länge, denna veckan har jag mått så bra.
 
Veckans har gjort
Just denna veckan har jag städat mitt rum, julpyntat och fixat det så fint i mitt rum. Sedan har jag även jobbat sjukt mycket denna veckan. Det har varit ganska stressigt. 
 
Veckans bästa
 Att jag äntligen har jag organiserat mitt rum och jag är så nöjd med resultatet.
 
Veckans mysigaste
 Att jag har tänt en massa doftljus, druckit te, bakat och börjat spela COD (CALL OF DUTY). Är helt fast i spelet. Har verkligen njutit denna veckan även om veckan har varit extremt jobbig. 
 
 
Veckans löfte
Att skriva ett inlägg om dagen. Denna veckan har jag bloggat en del tycker jag. 
 
Veckans bästa besked
Att jag fick ledigt både idag & måndag. Det är så skönt att vara ledig i två dagar. 
 
Veckans bästa dryck
Ni kan gissa vad mitt svar på denna fråga är: Kaffe ☕
 
Bästa låten denna veckan
Denna veckan är det bara julmusik som gäller. Speciellt idag, eftersom det är 1:a advent idag. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?