TOPP 3 MÅL I DECEMBER
Publicerat den

Hej på er mina finisar, då var det äntligen 1:a december och jag är så lycklig idag. Kan inte fatta att det äntligen är december. Denna månadens topp 3 mål för den här månaden är att verkligen njuta av julen, baka en massa och umgås med personerna jag tycker om. 
 
Men innan vi går in på dom kommer en liten recap på förra månadens:
1. Börja planera julbak - jag vet att några kommer bli irriterade men jag bryr mig inte. Jag älskar julen och jag vill julbaka ett par gånger under julen. Men jag vill baka något nytt detta året, vill testa massa tryfflar och hitta goda recept. 
 
2. Skriva in mig på ett nytt gym - Förra veckan så sa jag upp mig på mitt gamla gym. Jag tränade innan på aktiverum och gillade verkligen det men det är lite för dyrt för min del. Men jag har ett bra gym nära där jag bor och har tränat där tidigare och gillar verkligen de gymmet. 
 
3. Sminka mig mer - Eftersom jag har köpt nytt smink och börjat kolla på youtube så har jag fått lära mig mer om hur man ska göra en fin bas och dessutom har jag en vän som håller på med smink. Hon är makeup-artist och brukar hjälpa mig med tips och råd, vilket hjälper mig mycket. Men jag har börjat sminka mig mer och vill fortsätta sminka mig mer. 
 
 
 TOPP 3 MÅL I DECEMBER
1. Julbaka - Nu är det äntligen December och det är dags att börja julbaka. Jag är så taggad på denna julen och detta året ska jag baka mer än vad jag brukar göra. Men eftersom jag både är ledig idag och imorgon så kommer jag baka imorgon. Då kommer det bli ett set av vit choklad-tryfflar och mozart-kulor. 
 
2. Planera mina nyårslöften - Snart är 2019 över och dags att börja tänka på vad jag vill ha för nyårslöften nästa år. Vet redan ett och det är att börja med ViktVäktarna och verkligen inte ge upp. Jag vill ha minst 3 nyårslöften nästa år. 
 
3. Jag ska go all in denna julen - Då snackar jag om julbak, vi snackar juldekorationer, vi snackar julmarknader och allt annat man kan komma på. Jag bara älskar julen ❄️
 
Vad är era topp 3 mål för denna månaden?






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?