“The very essence of romance is uncertainty.”
Publicerat den

 
Hej på er mina finisar, hoppas ni alla mår bra och har haft en bra start på nyårsafton. Jag startade min med att ta en lång sovmorgon. Men jag vill först börja med att skriva varför jag inte har varit så aktiv här på bloggen. Ni alla vet att jag har uppe i en extremt jobbig period just nu. Känner mig extremt ensam, ledsen och otaggad på allt och då vill jag inte tänka på att blogga. Men tänkte berätta om min lördag, söndag & måndag för er:
 
Lördag: I lördags så startade jag min morgon med att ta en lång dusch och försöka att vakna upp och tog även en kopp kaffe. Sedan så gjorde jag mig redo för jobbet och skulle jobba i 8 timmar. Jag hade rätt mycket att göra på jobbet i lördags och det var extremt skönt. Men när jag kom hem så satte jag igång vänner och tittade på ett par avsnitt och sedan skulle jag spela COD. Jag spelat extremt mycket Call Of Duty och ska försöka att inte göra det lika mycket i 2020. Men sedan så gjorde jag mig lite mat och hade en sjukt mysig avslutning på kvällen. Jag somnade runt midnatt i lördags. 
 
Söndag: I söndags så skulle jag jobba min sista dag på året och det kändes så skönt. Jag vaknade kl 9 och startade morgonen med att sätta på en sheet-mask för att återfukta min hud och för att lugna ner mig. Jag kände mig sjukt ledsen och arg samtidigt. Men sedan så skulle jag duscha och fortsätta göra mig redo för jobbet. Sedan skulle jag vidare till jobbet och hade en del att göra på jobbet och det är rätt skönt att avsluta året på bästa sätt att göra bra ifrån sig på jobbet. Men sedan när jag kom hem så gjorde jag inte så mycke mer än att jag kollade serier, spelade lite COD och åt lite snacks. Jag somnade fan ändå ganska sent. 
 
Måndag: Igår så startade jag min morgon med att min syster väckte mig för vi skulle till Väla. Vi pkte till Väla och jag köpte min nyårs outfit. Och det blev en svart kavaj, ett par glittriga leggings och en vanlig svart t-shirt. Sedan så fikade vi och åt lunch och efter det skulle vi vidare hem till min syster och där satte vi igång en film och bara umgicks. Sedan så gjorde min syster en av mina favorit-rätter och då kom resten av familjen och hade en rätt trevlig kväll. När jag kom hem så tittade jag på en serie på netflix och spelade även COD. Och jag somnade igår rätt sent och vaknade idag med att ta en lång sovmorgon. Hittills har jag bara druckit kaffe, ätit frukost och nu ska jag till systemet och köpa dricka till festen ikväll. Men vi hörs mer senare. Puss! ♥️






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?