"The best way to spread christmas cheer is singing loud for all to hear."
Publicerat den

 
Hej på er mina finisar, hoppas ni alla mår bra och har haft en fin vecka. Jag har varit väldigt dålig på att blogga denna veckan eftersom jag har jobbat väldigt mycket men idag var min lediga dag och det var så skönt. Men jag hade den perfekta lediga dagen. Men jag tänkte berätta om min måndag, tisdag, onsdag & torsdag: 
 
Måndag: I måndags så startade jag min morgon med att ta en lång dusch och förbereda mig för jobbet. Jag började kl 11 och hade en stund på mig att fixa mig och förebereda mig för jobbet. Men sedan kom jag till jobbet och jag hade en del att göra på jobbet under dagen. Jag var så sjukt trött i måndags eftersom jag hade sovit dåligt på natten. Men sedan så skulle jag hem och när jag kom hem så spelade jag COD en del och tycker det är så kul. Jag tog en lång dusch efter att jag hade spelat i ett par timmar och sedan så satte jag på mig en sheetmask. Men sedan så fortsatte jag spela lite till och efter det skulle jag sova. 
 
Tisdag: I tisdags så startade jag min morgon med att fixa min dagliga hudvårsrutin, sminka mig och fixa mig till jobbet och sedan så drack jag även en kopp kaffe innan jag skulle till jobbet. Men sedan så åkte jag till jobbet och där var mina chefers hund som är den sötaste så jag lekte lite med henne. Men sedan så skulle jag börja jobba och skit så mycket vi hade att göra asså, det var sjukt stressigt. Så jag hade fullt upp på jobbet, sedan skulle jag äntligen hem. När jag kom hem så satte jag igång en film på Netflix. När filmen var klar så tog jag en lång dusch och satte på mig en nattmask och sedan skulle jag sova eftersom jag var sjukt trött. För att det var jobbdag 8 och ville bara sova. 
 
Onsdag: Igår så vaknade jag kl 9.30 och startade min morgon som jag gör alltid. Men sedan när jag var klar med det gjorde jag kaffe och tog med mig det till jobbet eftersom det var lite stressigt. Men när jag kom till jobbet så hade vi så sjukt mycket att göra. Hela denna månaden har vi bara haft mer och mer att göra och tiden går bara snabbare och snabbare vilket är så skönt. Men sedan så fortsatte jag jobba och det var så lång dag igår och det kändes så skönt att äntligen åka hem. Efter jobbet så åkte jag till Maxi för att handla lite snacks. När jag kom hem så satte jag igång en film och bara njöt av kvällen. Jag somnade ganska tidigt igår, vilket var så skönt. 
 
Torsdag: Och idag är jag äntligen ledig, så skönt. Idag så vaknade jag kl 9 och startade min morgon med bädda sängen och städa mitt rum lite. Sedan så gjorde jag mig en kopp kaffe och tittade på video på youtube. Och sedan skulle jag luncha i stan med mamma och hennes kille. Efter lunchen så skulle jag hem till syrran och vi åkte till Väla för att köpa alla julklappar och det tog med totalt 1 timme. Efter det så åkte jag hem till syrran och vi åt kvällsmat och bara hade en mysig kväll. Sedan skulle jag åka till affären för att köpa ingredienser till mitt julbak på lördag. Kom hem för 1,5 timme sedan och nu tittar jag på Vänner och vi hörs senare. Puss! ♥️







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?