"The best way to spread Christmas cheer is singing loud for all to hear."
Publicerat den

 
Hej på er mina finisar, hoppas ni alla mår bra och haft en fin fredag. Har varit en sån lång dag asså, helt slut. Men jag har inte varit så jätte aktiv denna veckan, men det har varit väldigt intensivt i veckan och har inte haft tid. Jag har jobbat hela dagen idag, men tänkte berätta om min onsdag, torsdag och fredag:  
 
Onsdag: I onsdags så vaknade jag ganska sent, vaknade kl 10:40 och var sjukt stressad eftersom jag inte hade lång tid på mig att vakna. Så jag duschade, fixade mig och stack till jobbet. Jag hade fullt upp alla 8 timmar när jag var på jobbet och det var så intensivt asså.  Men när jag skulle hem så var jag så trött så jag orkade jag inte göra något. Men när jag kom hem så spelade jag lite COD, tittade på Jersey Shore och drack några öl. Men sedan skulle jag sova, men det var ändå ganska sent när jag skulle sova. 
 
Torsdag: Igår så vaknade jag kl 8 först men sedan somnade jag om och vaknade kl 11.Men  senaste veckorna har jag sovit så extremt dåligt asså. Jag somnar väldigt sent och vaknar väldigt sent. Men sedan när jag vaknade upp så bäddade jag sängen, fixade min dagliga hudvårdsrutin. Och sedan så satte jag mig ner för att spela lite COD och efter det så skulle jag vidare till jobbet. Och igåt hade en del att göra på jobbet och det var skönt på ett sätt, för jag hade en sjuk jävla pms. Men sedan när jag kom hem så satte jag igång en julfilm, tände massa ljus och hade en sjukt mysig kväll. 
 
Fredag: Idag startade jag min morgon med att gå upp kl 9 och startade min morgon med att bädda sänge, dricka kaffe och fixa min dagliga hudvårdsrutin. Sedan skulle jag vidare till jobbet och jag hade sjukt mycket att göra på jobbet idag, det var så sjukt stressigt. Men sedan så skulle jag äntligen hem och jag var helt slut när jag kom hem. Jag gjorde kvällsmiddag, umgick med min familj och efter det tog jag en lång dusch och hade även en spakväll. Rengjorde min ansikte, satte på mig en sheet-mask och tände en massa ljus och hade en mysig kväll. Men nu ska jag faktiskt lägga mig, men vi hörs mer snart. Puss! ♥️







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?