“The best gift you can open this Christmas season is your own heart.”
Publicerat den

 
Godmorgon på er mina fina läsare. Vill först börja med att be om ursäkt för min dåliga uppdatering denna månaden. Jag har verkligen inte varit mig själv och känt mig extremt ledsen och ensam. Men idag är det julafton och det känns verkligen inte som de och dessutom är jag själv på julafton så det känns extra jobbigt. Men tänkte berätta om min fredag, lördag, söndag & måndag: 
 
Fredag: I fredags så startade jag min morgon med att gå upp lite tidigare än vanligt. Jag tog en lång dusch, fixa min hudvårdsrutin, sminka mig och förberede mig för jobbet. Men sedan skulle jag vidare till jobbet och i fredags så hade jag sjukt mycket jag att göra och det var så extremt stressigt. Men jag hade extremt stressigt och dagen gick fort. Men sedan skulle jag äntligen hem och då när jag kom hem så satte jag mig ner för att spela COD. Jag har spelat så mycket call of duty senaste dagarna. Men det ska jag inte gör så mycket mer. känner att jag måste börja tänka mer på min vardag och mitt liv. Vill börja leva lyckligare och må bättre men efter det så satte jag igång en film. Nämligen första Hobbit filmen och drack lite julmust. Men sedan skulle jag sova och det var så skönt att äntligen lägga sig tidigare. 
 
Lördag: I lördags så var jag ledig. Jag vaknade jag kl 10 och startade min morgon med att bädda min säng, duscha, städa lite i lägenheten och efter det skulle vi ha en mys frukost för min syster eftersom hon fyllde år. Men sedan så åkte resten av familjen till Skövde och jag var ledig i lördags, vilket var sjukt mysigt och skönt. Men jag drack en massa kaffe, åt god mat och tog en lång dusch och fixade mig och hade mycket egentid. Men i lördags så spelade jag en massa COD och jag är fortfarande fast vid spelet. Men jag hade sjukt mysig lördag. 
 
Söndag: I söndags så vaknade jag kl 9.30 och startade min morgon med att fixa min inför jobbet. Jag tog en varm dusch och fixade min dagliga hudvårdsrutin. Sedan så kom jag till jobbet och hade sjukt mycket att göra på jobbet och det var sjukt stressigt. Jag hann inte ens äta på jobbet så stressigt det var. Men sedan när jag kom hem så fixade jag lite här hemma och satte mig ner och spela massa COD. Men sedan så somnade jag och idag vaknade jag ganska tidigt. Och mådde sjukt dåligt, kände mig extra ensam idag på julafon. Men hittills så har jag bara druckit kaffe, ätit frukost och öppnat min ena julklapp. Vi får se vad dagen mer erbjuder, men vi hörs mer senare. Puss! ♥️






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?