LET IT SNOW (2019)
Publicerat den

 
 
BETYG: 9.5/10 | GENRE: Jul | Komedi | Romantisk
Let it snow (Isabela Merced, Shameik Moore & Kiernan Shipka)
Kommentar: En film om julen och olika tonåringar som försöker överleva julen. 
 
Handling: Historien tar oss till en småstad som på julafton drabbas av århundradets snöstorm. Flera high school-ungdomar ser nya tillfällen och oväntade chanser, men också komplikationer som kommer påverka deras vänskap och kärleksliv.
 
Kommentar: Det är jul och århundrandets värsta snöstorm härjar i småstaden Gracetown och binder en samling ungdomar samman. Det är nästan lika lovande som det låterAsså denna filmen var så mysig, älskade den verkligen. Den är annorlunda om man gemför med vanliga julfilmer. Jag tyckte denna filmen var en av de bästa jag har sett detta året när det gäller julfilmer. Men det jag gillar med denna filmen är att den känns äkta. . Den är en trevligt feelgood för både ungdom och vuxen som gör att vintermörkret känns något ljusare än annars. ”Let it Snow” är kanske inte ett mästerverk, men den är likväl ett fint avbrott i efterdyningarna av en stressig juletid och påminner läsaren om det absurda i decemberstressen genom att ställa julen på sin absoluta spets.
 
Spoilers: Jag gillade verkligen denna filmen, den är så mysig och jag gillar den verkligen. Men jag gillar denna filmen eftersom det är inte den typiska julfilmen. Jag gillar att denna filmen innehåller olika sorters kärlek både mellan tjejer och tjejer och även killar och tjejer. Men den bästa scenen i filmen tyckte jag var när Dorrie & Kerry erkänner att de har känslor för varandra och att Kerry äntligen kommer ut till sina vänner. Musiken är verkligen mysig också. Filmen är verkligen super mysig och kommer säkert se den snart igen. Gillar ni verkligen julfilmer så måste ni se denna. 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?