Julkalender 2019: Lucka 9
Publicerat den

 
Då var det dags för lucka 9 och kan inte fatta att julafton är om 15 dagar. Men dags lucka kommer handla om ett julklapps-tips. Nänligen om en hårolja, om märket Sebastian. Alltså mitt hår blir babymjukt och doften är så behaglig. Det är en sådan här doft jag känner igen från lång tillbaka men kan inte sätta fingret på vad det är, men jag får en mysig känsla i hela kroppen! Alltid efter att jag duschat håret så fönar jag det, det är för att min frisyr ska se bra ut och inte ligga helt platt. Efteråt tar jag knappt ett pump i handflatan för denna olja är ganska seg i konsistensen, typ som en lättare gele, mojsar ut den i händerna för att sedan stryka ut det i längderna. Oljan jämnar ut håret utan nedtyngande känsla, den innehåller sandelträ och arganolja som vårdar håret inifrån och skyddar stråna från UV-strålar. Håret får en fin glans och en anti-frisseffekt på torrt hår.
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?